عمو نفتی
یک گاری چی درمحلمان بود،که نفت می برد و به او عمو نفتی می گفتند.
یک روز مرا دید و گفت آقا سلام، ببخشید خانه تان را گازکشی کرده اید؟
گفتم بله گفت: فهمیدم چون سلام هایت تغییر کرده!
تعجب کردم گفتم: یعنی چه؟
گفت: قبل از اینکه خانه ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل میگرفتی،
حالم را می پرسیدی، همۀ اهل محل همین طور هستند.
هرکس خانه اش گازکشی می شود دیگر سلام و احوالپرسی او تغییر می کند.
فهمیدم سی سال، سلامم بوی نفت می داد.
سی سال او را با خوشرویی تحویل گرفتم, خیال می کردم
خیلی با اخلاقم ولی حالا که خانه را گازکشی کردم
ناخودآگاه فکر کردم نیازی به او نيست و نحوه برخوردم فرق کرده بود.
#یادمان_باشد_سلاممان_بوی_نیاز_ندهد
![]()
+ نوشته شده در جمعه شانزدهم مهر ۱۳۹۵ ساعت 22:1 توسط حــســـيــن آقــايــي
|